Verigheta cu diamant - declaratie de iubire si declaratie de stil • Fotograf nunta Bucuresti, botez, cununie - Cezar Tabac
Ajuta-ma cu un Like !
Fotografii de pe site
Recomand
Trimite mesaj
Submit Clear

Verigheta cu diamant – declaratie de iubire si declaratie de stil

Te intrebi cum s-au transformat diamantele in veritabile declaratii de stil? In afara de faptul ca un inel cu diamant este un simbol nepretuit al iubirii vesnice pe care o porti partenerului de viata, a devenit un adevarat trend pentru proaspetele lognice sa isi fluture “pietrele”, sa devina un lait-motiv in piese muzicale unde sunt sinonime cu “cele mai bune prietene ale unei fete” sau sa garanteze o aparitie cat mai sclipitoare pe strada. Diamantele au devenit simbolul de bunastare si rafinament cel mai pregnant in statul american si, in timp ce nu se pune la indoiala ca aceste mici pietre au o trasatura definitorie, speciala, fiind cea mai dura substanta cunoscuta, statutul lor de vedete se datoreaza astazi foarte mult si stategiilor de marketing, mai degraba decat calitatilor cu care sunt inzestrate de la natura. A fi constient de istoria lor, te va ajuta sa “stralucesti” nu doar ca stil, ci si sa arati ca ai o cultura bogata.

Jurnalist talentat si scriitor al cartii intitulate “Progresul si caderea in dizgratie a diamantelor: Sfarmarea unei iluzii briliante (1982)” (in engleza in original The Rise and Fall of Diamonds: The Shattering of a Brilliant Illusion), Edward Jay Epstein s-a axat pe prezentarea unor detalii care tin de originile stategiilor de marketing legate de diamante, precum si asupra modului cum acestea au sculptat perceptia si viziunea moderna asupra acestora. Daca ar fi sa ii dam dreptate lui Epsein, trebuie mentionat ca diamantele reprezentau candva o marfa rarisima. Pana la mijlocul secolului al XIX-lea, doar din India si Brazilia se extrageau diamante. Descoperirea in 1867, efectuata de un baietel de 15 ani pe suprafata fermei tatalui sau, a unui diamant pe malul stang al Fluviului Portocaliu din Africa de Sud, este una epocala. Pana in 1882, minele africane au deturnat productia pe care o aveau impreuna cele doua tari aflate pana nu demult la conducere. Dintr-o data, piata a fost invadata de prezenta diamantelor, o problema pentru bancherii britanici care controlau minele, din cauza pretului, pe care Epstein il considera fara valoare intrinseca.

In America, unde De Beers lansa o ampla campanie de promovare a verighetelor cu diamant, aproape trei sferturi din vanzarile de pietre erau deja destinate in scopul fabricarii inelelor de logodna. Dar ca si cum acest fapt nu ar fi fost suficient, Harry Oppenheimer a incercat sa justifice achizitia unor bijuterii tot mai scumpe. Echipa din spatele New York Ayer, l-a sfatuit pe acesta sa asocieze diamantele cu romantismul. Asadar, nu ar trebui sa ne mai miram cum diamantele au ajuns sa fie considerate cele mai bune prietene ale unei femei. Ayer a ales sa isi promoveze mesajul incitant, incurajand vedetele de cinema sa poarte inele cu diamante atat pe ecran, cat si la orice evenimente mondene. Scenariile de film din acea perioada, le infatiseaza pe celebrele actrite Katharine Hepburn, Bette Davis sau Ginger Rogers, impodobite cu diamante care mai de care mai minunate si fermecatoare.

Acest demers cu vadite urmari de ordin psihologic, prin care agentii de publicitate formau indirect si dezvoltau o anumita imagine de produs, mai degraba decat sa se axeze pe un brand, s-a numarat printre primele de acest fel. Multumita lui Ayer, vanzarile de diamante au inregistrat incasari de pana la 55 de procente, din 1938 si pana in 1941. In plus, ideea ca diamantele sunt un simbol indestructibil al iubirii, bunastarii si puterii, a prins radacini adanci in mintile cumparatorilor de pretutindeni. Comandand un set de verighete cu diamante la pret de importator , veti beneficia de calitate garantata si de maiestria bijutierilor din fabrica ATCOM.

Cezar Tabac Photography © 2009-2016 Creative Commons BY-NC-SA. Up